Informatiesessies Modernisering Burgerlijke Stand

Informatiesessies voor de gemeenten

Om alle gemeenten toe te laten kennis te nemen van het project en wat dit concreet voor uw gemeente inhoudt inzake de digitalisering van oude akten, organiseren de DAV en VLAVABBS drie infosessies.

Deze gaan door in:

  • het Provinciehuis Vlaams-Brabant, Provincieplein 1 3010 Leuven, op donderdag 2 februari 2017 om 13.00u
  • het Dienstencentrum Ledeberg, Ledebergplein 30 9050 Gent, op dinsdag 7 februari 2017 om 13.00u
  • het CCHA - Cultuurcentrum Hasselt, Kunstlaan 5 3500 Hasselt, op maandag 13 februari 2017 om 9.00u

Om u voor te bereiden op de informatiesessies, wordt de presentatie van de informatiesessies hier ter beschikking gesteld. Vanuit het project wordt ook een vragenlijst verspreid die u ingevuld op de sessies kan meebrengen of aan de DAV bezorgen.

Programma

Leuven & Gent (Ledeberg)

13.00u inschrijving
13.30u Projectvoorstelling, voordelen & planning
15.00u koffiepauze
15.30u Migratie van oude papieren akten, juridisch kader & praktische organisatie (getuigenis)
17.00u einde

Hasselt

9.00u inschrijving
9.30u Projectvoorstelling, voordelen & planning
11.00u koffiepauze
11.30u Migratie van oude papieren akten, juridisch kader & praktische organisatie (getuigenis)
13.00u einde

De inschrijvingen zijn afgesloten op 31 januari 2017

De deelname is gratis. Er kunnen maximum twee vertegenwoordigers per gemeente deelnemen aan één van de drie infosessies (Leuven, Ledeberg & Hasselt) naar keuze.